سلناگومز و جاستین بیبر






کلوپ دختران

اهنگ new classic از سلنا و جاستین باهم.دوتاشون توی این اهنگ هستن.این اهنگ خیلی قشنگه و اگه بدون نظر برید خودم داغونتون میکنم

چااو

دانلود



نظرات شما عزیزان:

عروسک
ساعت23:12---1 شهريور 1392
الان از سفر اومدی ؟؟ نمی شد بگی .. واقعا که
پاسخ:عروسک از تو بعیده تهمت اینجوری....من بسته اینترنتی گرفتم واسه موبایلم یکی دو روز دیگه هم تموم میشه


shaghayegh
ساعت15:42---1 شهريور 1392
مرسی از وبسایت خوبت
پاسخ:وبسایت نه وبلاگ


عروسک
ساعت14:05---30 مرداد 1392
ببین برو توی سایت pogame.com اونجا اسم این آهنگ بزن و تصویریشکو با حجم پنج مگ دان کن .. اصلشو ببین
پاسخ:باشه الان میرم
پاسخ:ولی راست میگم من تصویریش رو دارم که 21 مگ حجمشه و جاستین با سلناس


omid
ساعت0:08---30 مرداد 1392
salam

man donbal in ahang gashtam ama in ahang male justin nis

faghat jahate etela

linket kardam

lotfan shoma ham mano link konid
پاسخ:ببخشید من نمی تونم تو این وب لینکت کنم چون مال دختراس ولی اگه از وبت خوشم اومد تو اون یکی وبم لینکت می کنم.


عروسک
ساعت13:10---25 مرداد 1392
استلا از تو بعیده ... این آهنگ کی مال جاستین و سلناست ؟؟؟؟؟؟؟

چرا یه چیزی که واقعیت نداره همینجوری می زنی گلم !!؟

این آهنگ مال درو سلی و سلناست که با هم توی فیلم سیندرلا بازی کردن .. نه جاستین .. اون موقع جاستین خیلی بچه بود
پاسخ:وا عروسک چی میگی تو من تصویریش رو هم دارم ولی به دلیل حجم زیاد صوتیش رو گذاشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: موزیک ، ،

نوشته شده در 25 / 5 / 1392ساعت 1:50 توسط tia|



      قالب ساز آنلاین